Головна сторінка
ЗАГАЛЬНЕ МОВОЗНАВСТВО
Вусик А. Л.
СПОСОБЫ ВЫРАЖЕНИЯ СТРАТЕГИЙ КОММУНИКАТИВНОГО САБОТАЖА
Коч Н. В.
ЛІНГВОКУЛЬТУРНИЙ ТИПАЖ: ДОСВІД ТЕОРЕТИЧНОГО ТА МЕТОДОЛОГІЧНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ
Прадівлянна Л. М.
СТРУКТУРНО-СЕМАНТИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ СЮРРЕАЛЬНИХ ОБРАЗІВ Б.-І. АНТОНИЧА
Чернявська А. В.
ФРАЗЕОЛОГІЧНА ОБ’ЄКТИВАЦІЯ КОЛЕКТИВНИХ УЯВЛЕНЬ ПРО ТРОЯНДУ В УКРАЇНСЬКІЙ ТА АНГЛІЙСЬКІЙ МОВАХ
ПЕРЕКЛАДОЗНАВСТВО
Заботнова М. В.
ЕКВІВАЛЕНТНІСТЬ У ПРОЦЕСІ АНГЛО-УКРАЇНСЬКОГО ПЕРЕКЛАДУ ЛЕКСИЧНИХ ОДИНИЦЬ НА ПОЗНАЧЕННЯ МОЛОДІЖНОГО СЛЕНГУ В КІБЕРПРОСТОРІ
Корягіна А. Ю.
СТИЛІСТИЧНІ ПРОБЛЕМИ ПЕРЕКЛАДУ НА ПРИКЛАДІ ТВОРУ Т. МАННА «ЗАЧАРОВАНА ГОРА»
Мольдерф О. Є.
ІВАН ФРАНКО ЯК КРИТИК І ПЕРЕКЛАДАЧ ПАНТЕЛЕЙМОНА КУЛІША НІМЕЦЬКОЮ МОВОЮ
Nechyporenko V. O.
IDENTITIES OF BILINGUAL AUTHORS
Пономарьова Л. В., Маркоїдзе І. С.
АНЕКДОТ ЯК ЖАНР ГУМОРИСТИЧНОГО ДИСКУРСУ В УКРАЇНСЬКОМУ ТА РОСІЙСЬКОМУ МОВНОМУ ПРОСТОРІ
Пустовойт Н. І.
ХАРАКТЕРИСТИКА ТА ОСОБЛИВОСТІ ПЕРЕКЛАДУ ТЕКСТІВ ЗАЛІЗНИЧНОЇ ТЕМАТИКИ З ФРАНЦУЗЬКОЇ МОВИ УКРАЇНСЬКОЮ
ПОРІВНЯЛЬНО-ІСТОРИЧНЕ І ТИПОЛОГІЧНЕ МОВОЗНАВСТВО
Войтко Т. В.
ПІДХОДИ ДО ВСТАНОВЛЕННЯ ТИПОЛОГІЇ ПРОФЕСІЙНОГО ДИСКУРСУ
Кінащук А. В.
КАТЕГОРІЇ РАЦІОНАЛЬНОСТІ ТА ІРРАЦІОНАЛЬНОСТІ В МОВОЗНАВЧИХ ПАРАДИГМАХ
ЛІТЕРАТУРОЗНАВСТВО
УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА
Зотова В. Г., Копєйцева Л. П., Пітель Т. О.
СПОКУТА ЯК ДОРОГА ДО СЕБЕ: СЕМАНТИКА МЕЖ І СТАНІВ У РОМАНІ Р. ІВАНИЧУКА «ОРДА»
Левченко Н. М.
РЕЦЕПЦІЯ ПАТРИСТИЧНОЇ ЕКЗЕГЕТИЧНОЇ МОДЕЛІ В ПРОПОВІДЯХ КИРИЛА ТУРОВСЬКОГО
Назаренко І. В., Запорожець О. С.
ЖАНРОВА СПЕЦИФІКА РОМАНУ-ЕКФРАЗИСУ (НА МАТЕРІАЛІ ТВОРУ «ЖЕРТВА ЗАБУТОГО МАЙСТРА» ЄВГЕНІЇ КОНОНЕНКО)
Пінчук Т. С.
ФУНКЦІОНАЛЬНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ПОЕЗІЙ ІВАНА НИЗОВОГО У ВИХОРІ СОЦІАЛЬНО-ІСТОРИЧНИХ УМОВ СЬОГОДЕННЯ
РОСІЙСЬКА ЛІТЕРАТУРА
Гусєва О. І., Петько В. В.
ДЕТЕРМІНОЛОГІЗАЦІЯ СПЕЦІАЛЬНОГО СЛОВА В ХУДОЖНЬОМУ КОНТЕКСТІ
ЛІТЕРАТУРА ЗАРУБІЖНИХ КРАЇН
Akimova A. О., Akimova A. O.
ANALYSIS OF CONTEMPORARY KOREAN LITERATURE: XIX AND XX CENTURIES
Андріанов Д. В.
РОЗВИТОК КОРЕЙСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ В ЧАСИ ЯПОНСЬКОЇ КОЛОНІЗАЦІЇ НА ПРИКЛАДІ ТВОРЧОСТІ ХАН ЙОНУНА
Безруков А. В.
ТРАГІЧНІ НАРАТИВИ ТА ІРРАЦІОНАЛІСТИЧНІ НАСТРОЇ В ІНТЕРПРЕТАЦІЯХ ЛІТЕРАТОРІВ «МЕТАФІЗИЧНОЇ ШКОЛИ» Й ПОЕТІВ НІМЕЦЬКОГО БАРОКО
Прищепа Т. В.
СУЧАСНІ НАПРЯМИ РОЗВИТКУ КІНОМІФОЛОГІЇ ПРО ФРАНКЕНШТЕЙНА
Шерстюк Н.О.
ОСОБЛИВОСТІ ЧАСУ ТА ПРОСТОРУ В НОВЕЛІ «МАСКА ЧЕРВОНОЇ СМЕРТІ» ЕДГАРА АЛЛАНА ПО
ПОРІВНЯЛЬНЕ ЛІТЕРАТУРОЗНАВСТВО
Науменко Н. В.
ІРОНІЯ В НАРАТИВНІЙ СТРУКТУРІ РОМАНІВ ГЕНРІ ФІЛДІНГА ТА ЛОРЕНСА СТЕРНА
ТЕОРІЯ ЛІТЕРАТУРИ
Бондарук Л. В.
АВТОРСЬКІ ПРИЙОМИ ВІДТВОРЕННЯ СИМВОЛІСТСЬКОГО ОБРАЗУ В ДРАМАТИЧНОМУ ТЕКСТІ: ЛЕСЯ УКРАЇНКА/МОРІС МЕТЕРЛІНК
Дроздовський Д. І.
МЕТАФІЗИЧНИЙ ДЕТЕРМІНІЗМ І ПОСТМЕТАФІЗИЧНЕ МИСЛЕННЯ В РОМАНІ «ХМАРНИЙ АТЛАС» Д. МІТЧЕЛЛА
Жуковець А. М.
ЖАНРОВА СВОЄРІДНІСТЬ ЧАСОПРОСТОРУ В СУЧАСНІЙ НІМЕЦЬКІЙ ДРАМАТУРГІЇ
ФОЛЬКЛОРИСТИКА
Левчук О. І.
ҐЕНЕЗА ТА СОЦІАЛЬНА СУТНІСТЬ ОБРАЗУ КОНЯ В УКРАЇНСЬКІЙ ФОЛЬКЛОРНІЙ КАРТИНІ СВІТУ
МОВИ НАРОДІВ АЗІЇ, АФРИКИ
Біляніна В. І.
ОСОБЛИВОСТІ ЕНАНТІОСЕМІЇ В КИТАЙСЬКІЙ МОВІ ПОВСЯКДЕННОГО СПІЛКУВАННЯ
ТЕОРІЯ ТА ІСТОРІЯ СОЦІАЛЬНИХ КОМУНІКАЦІЙ
ПРИКЛАДНІ СОЦІАЛЬНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ
Максименко Н. В.
СОЦІОКУЛЬТУРНА АДАПТАЦІЯ ІНОЗЕМНИХ СТУДЕНТІВ ЗАСОБАМИ КРАЄЗНАВЧОГО МАТЕРІАЛУ
Сушкевич О. В.
ІРОНІЯ Й САРКАЗМ ЯК ФОРМИ ВИЯВУ КОМУНІКАТИВНОЇ АВТОРИТЕТНОСТІ ТА СТАТУСУ МОВЦЯ В ПОЛІТИЧНОМУ ТЕЛЕВІЗІЙНОМУ ДИСКУРСІ
РЕЦЕНЗІЇ
Кочерга С. О.
РЕЦЕНЗІЯ НА МОНОГРАФІЮ ТЕТЯНИ ШЕВЧЕНКО «ЕСЕЇСТИКА УКРАЇНСЬКИХ ПИСЬМЕННИКІВ ЯК ФЕНОМЕН ЛІТЕРАТУРИ КІНЦЯ ХХ – ПОЧАТКУ ХХІ СТ.»
Николенко О. Н.
САМОЦВЕТЫ СЛОВА АНДРЕЯ ПЛАТОНОВА (РЕЦЕНЗИЯ НА КНИГУ НОНАКА СУСУМУ «СОКРОВЕННЫЕ ТРОПЫ: ПОЭТИКА СТИЛЯ АНДРЕЯ ПЛАТОНОВА»)